Monday, April 23, 2012

Syukran !! I'm Having A Little PRINCESS ;)



Who will you look like,
How will you be?
Will you look like Daddy or me?
Ten little fingers and ten little toes,
A wrinkled up forehead and a cute button nose.
You will be crying with that first cold touch,
And so will I because I love you so much.



Wink ! wink !! Dengan lafaz Bismillah,aku nak mulakan hari aku dengan ceria hari ni..tapi memandangkan jem yg giler tahap cipan tadik,hilang mood aku nak terus ceria ! Tapi lepas je si kecik ni start kicking perut,aku rasa sangat2 hepi !! aktif betul si kecik ni kat dalam ;) Malam semalam kami pi scan baby,just excited nak tau gender kan ? hehehehe...semangat nak beli barang2 kalo tau gender baby kat dalam...dengan konpiden ala2 yakin mcm teka lagu doc tuh bgtau yg gender baby aku adalah GURL !! hehehehe.....hepi woo sebab side sebelah nenek memang kurang sgt yang ade gurl;) hehehehe...sian si hubby la lepas ni kena main game masak2,barbie2 dengan si pinky !!! muahahahahahhhaaaa * gelak jahat *

Hokey..so arini da tau gender baby,kat opis aku mula senyum sorang2 ! tersengih2 bila aku start usha2 baju dia,headband dia and segala bagai barang2 baby gurl ni,aku gaser nanti encik hubby pon akan jatuh cinta untuk membeli barang2 baby gurl dia !! wp encik hubby nak sangat hero sebagai geng dia men game,takpe...nanti leh ajar si pinky men game ok !! kompem ganas cam mak dia hahahahaha ;p

Now si pinky dah 6 bulan,lagik 2 bulan lebey jek maybe si pinky dah keluar awal tgk dunia ni ;) hehe..tak sabar plak rasenyer mummy to be nih !! kalo kat umah,asek tgk perut sendirik je,syok wooo bila tgk si kecik ni respond bila kite ketuk2 perut kite...dia akan buat tumbukan atau tendangan ala2 penalti sampai senget benget perut mak dia !! hahahahahahaa ....;) memang aku gaser sume pompuan kena raser la pengalaman cam tuh;) kaum bapak2 ----> Kau ado ???? muahahahhaahhahahahahha...





A mother's joy begins when new life is
stirring inside...
when a tiny heartbeat is heard for the
very first time,
and a playful kick reminds her that she
is never alone.


** Due in August & I can't WAIT !!! **


** nak sambung usha2 baju baby kat internet & nak sambung sengih sorang2 sampai orang cakap aku senget pon mummy tak kesa !! hahahaaha.......comeinyer si pinky nanti !!!! ;) **


Sincerely,
Mummy & Daddy ;) ~ we love you so much !!! ;) muahhhhxxxxxxx !!!!

0 comments: