Tuesday, April 24, 2012

Pinky ! I Luf You








A special moment with you safely growing inside of me. 


Zaman2 preggy nih memang tak raser pon maser yang berlalu.Dengan membawa si kecik dalam perut kite kemana sajer,raser maser cepat sgt berlalu....lebeh2 lagi kalo time tido ! hehe ;) kalo dah penat sangat memang letak je kepala kat bantal memang sekejap je leh lelap;) Walaupon kerap mummy bangun malam sebab nak pi buang air jek manjang,mummy tetap tabah sambil gaser nak baling bantal kat daddy yang tengah lena tido sambil berkeruh2 !! memang gaser nak lempang kan ? muahahhahahaa.......
Last pegi rebond rambut rasernyer sebelum nikah tahun lepas,maybe awal dari tuh ! Skang kena rebond balik sebelum baby keluar & rambut jugak harus di potong pendek untuk memudahkan proses berpantang !! wah ! wah ! kemain aku ni.Belum lagik baby lahir dah pk pasal pantang !;) hehehehe....So semalam dah pegi treatment rambut segala bagai & settle suda urusan rambut.;) hehehehe * mode : senyum panjang wp hubby macam agak kelat mau bayor ! * hahahahahaahhaahahahhaaa





I look forward to your birth,
when I can kiss your skin,
but for now I will just smile,
As I feel you play within.






Hokey ;) hari ni aku pegi keja dengan semangat pinky !! hahhahaa..kalo bole nak pakai sumer yang pinky2 jek manjang;) senyum pon lebar je bila teringat si kecik yang comei ni kat dalam perut !;p.Si kecik nih pagi2 memang aktif.Suka menendang.menumbuk,buat pusingan U dan segala macam style ! Tambah2 lepas makan breakfast ;) Memang si kecik nih akan lompat2 hepi sebab da kenyang ;) hehe Comeinyer si Pinky ;) Actually tak kira baby boy atau baby gurl,anak tu adalah rezeki dari tuhan & anugerah yang paling berharga buat kita umat manusia nih..so belajarlah bersyukur atas setiap apa yang kita ada ;) haaaaaaaaaaa,dah mcm ustaz Fadilah Kamsah da aku becakap,kemain ! ;) Tapi sejujurnya memang aku bersyukur sgt sebab dengan adanya baby nih,ade jugak kawan aku nak begado kat umah,memasak ke,mengemas ke...hehehe ;) Nampaknyer dah jauh sangat aku berangan,ok kembali ke landasan yang asal...;) At Least si daddy ada kawan ! Yeaaaaaaa :)


Orait,so aku menanti2 waktu yang sesuai nak soping barang2 baby suda ;) Harusla sumer Minnie !!! muahahahahhahahahhaaa ;) Aritu dah usha2 mane brg yang comei2,so skang maser untuk kumpul pulak. Rupanya mcm ni la rasernyer bila nak jadik mummy to be nih...;) semuanya excited !! ;) Memang menipu tahap gaban la kalo ko ckp ko first pregnancy tapi tak de semangat langsung nak pi beli barang2 baby ! ;) memang aku kasik penampo sulung laju2 ;) hehehehehe.....Dua tiga menjak ni memang aku pi opis makan gaji buta jek.Sebab satu keja pon aku tak buat.Takde mood da aku nak buat keja tau + Malas lagik...;) * Semoga Hari ni Aku Akan Bersenang Lenang Lagik Di Opis ini !! Amin ;) Giler dasat doa aku kan ! * wakakakkakakakakaakakaka....wink wink ;)



P/s : No language can express the power and beauty and heroism of a mother's love.



0 comments: