Saturday, September 3, 2011

95 Days More To Go ....

20% completed
15% completed 







Bila pk soal kawen je sape yang tak fening,I ngan kucing2 I sume pon fening.tambah fening bila pk majlis tak lame lagik tak sampai 100 hari pon huwaaaaaa.ape2 pon I memang tabik hormat la dengan hasil usaha dan perhatian yang diberikan oleh mokcik2 belah mak di Klang sebab memberikan semangat & idea yang bernas utk menghasilkan bekas hantaran pd majlis I nanti. I lap uols laaaa hehehehehe.

Start BerBlogging Again ;)


Memula nak breathing dulu lepas berjuang mati-matian hari ni start balik bukak blog baru & mencari brg2 nak kawen sehari suntuk di Nilai 3 & menjenguk2 kad kawenku hehehe....btw dulu pon memang dah ade niat nak berblog & share sume citer2 best dalam hidup ni tapi lepas banyak sgt benda yg jadik lepas sume draf I utk my blog suda ready, so I Think choosing Happiness mean removing a  few people from OUR LIFE !! yes its true !!! So I nak start benda yang baru tanpa memasukkan insan2 yang seperti ini di dalam hidup I lagi,wah berdrama swasta kan I cenggini,kompem nak gelak guling2 kan ? hikhikhikhik......

Miss Fiance & Mr Fiance ;)



yesssssss.....heheehhehe dari dulu lagik I & bersama encik fiance memang suke sangat kalo ade pic2 anime ni utk our wedd invi,so lepas usha2 sume kad & sume sample yg ade we all sepakat nak gunakan kad yg sangat chumelll ini,suke200x ;) yeeeeeehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....jadik pada sume kengkawan I yang tersayang akan dapat kad cenggini la.Simple dan Murah juger hehehhee.Yang penting My encik Fiance sgt shuker dengan pic guys yg pakai crown tuh hokeyyyyy.luf u encik fiance muahhhhhxxxxxx :)